06/1-808-9911
.
H-K-CS 8-17 | SZ-P 8-20
.
2310 Szigetszentmiklós Szilágyi Lajos út 30.
.
20.000. - Ft. felett ingyenes szállítás Mo.-on.

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek PDF verzió

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1 Üzemeltetői adatok ismertetése
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3. Rendelési információk ismertetése
4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
5. Szerződés létrejötte és módosítása, törlése
6. Rendelés lépéseinek bemutatása
7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei
8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
9. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
10. Garanciális feltételek, teendők ismertetése
11. Az elállási jog ismertetése
12.Elállás jogának gyakorlásának a menetének ismertetése.
13. Adatkezelési információk
14. Adatkezelési nyilatkozat

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

Cégszerű elnevezés: ACE-IMPORT Kft.

Üzlet címe: 2310. Szigetszentmiklós, Szilágyi Lajos u. 30.

Székhely: 2310. Szigetszentmiklós Komáromi út 59/a.
NAIH szám: NAIH 110163/2016
Adószám: 14384048-2-13
Adatkezelési nyilvántartási szám:  NAIH 110163/2016
Vat Nr. HU14384048
Cégjegyzékszám:13-09-121359
Kibocsátó cégbíróság megnevezése: Pest Megyei Cégbíróság
Elektronikus elérhetősége: 
Telefonszám: (0036) 30/9486910
Általunk forgalmazott kozmetikumok nyilvántartási száma:
OÉTI 2883/2008, OÉTI 1871/2009, OÉTI 730/2009, OÉTI 730/2/2009, OÉTI 619/2010, OÉTI 2377/2010
Termékeink kivétel nélkül regisztrálva vannak a CPNP portálon.
Felelős személyek Biorius, Obelis, Caragen, Armesso, Toskani, Institute BCN, Meso System, Beauty International. 
Az általunk forgalmazott készülékek rendelkeznek kivétel nélkül rendelkeznek CE minősítéssel.

A kapcsolattartó személy neve: Gárdai Éva
A szerződés nyelve: magyar
A megkötött szerződés írásban kötöttnek minősül. Digitális formában iktatjuk, és a későbbiekben visszakereshető.
A szerződés nem utal magatartási kódexre.
A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény 2009 júniusában módosított és 2009. október 1-jétől hatályos 3. § (1) bekezdése szerint köteles a webáruház tulajdonos kereskedelmi tevékenységét bejelenteni a székhelye szerinti jegyzőnél.
Cégünk a 967/2010/B nyilvántartási szám alatt végzi Csomagküldő kiskereskedelmi tevékenységét.
Panaszkezelési hely:  2310. Szigetszentmiklós, Szilágyi Lajos u. 30.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

Termékkínálat meghatározása: Webáruházunk professzionális felhasználásra szánt kozmetikai készülékeket és termékeket kínál, elsősorban kozmetikusok számára.
A megjelenített termékek on-line, vagy telefonon, személyes átvétellel vagy házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A házhoz szállítás díját a szállítási mód kiválasztása után adja hozzá a program a termék(ek) árához.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. Rendelési információk ismertetése

A vásárlás regisztrációhoz kötött. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása  a beérkezések sorrendjében történik.
A megrendelések teljesítése raktáron nem lévő termékek esetében függ a beszerzési időtől, ilyen esetben a visszaigazolásban tájékoztatjuk a vásárlót a várható beszállításról.
A megjelenített termék képek illusztrációként szerepelnek, és eltérhetnek a valóságtól.

4. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Cégünk kizárólag szakemberek (orvos, kozmetikus stb.) részére értékesít.
Első vásárlása előtt kérjük igazolja szakirányú szakmai végzettségét ! Válaszlevelében, kérjük küldje el szakmai bizonyítványának, diplomájának vagy szaktanfolyam elvégzését igazoló oklevelének másolatát. Amennyiben Ön visszatérő vásárlónk, és már korábban igazolta szakirányú szakmai végzettségét, akkor természetesen nem szűkséges ismét megküldenie.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik a beérkezett megrendelések sorrendjében. 
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 4. munkanap.
 A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

5. Szerződés létrejötte és módosítása, törlése

A megrendelés leadása a Ptk. 211. §-a szerint ajánlatnak minősül, mely alapján a Megrendelő a megrendelés leadását követő 48 óráig kötve van, azaz a Megrendelő a megrendelését, annak leadásától számított 48 órán belül nem módosíthatja, illetve nem vonhatja vissza. A megrendelés leadása a Megrendelő részéről annak kinyilatkoztatását is jelenti, hogy a jelen szerződés tartalmát megismerte és elfogadta. A szerződés a Felek között a megrendelésnek a Szolgáltató általi visszaigazolásával, elfogadásával jön létre, mely visszaigazolást, elfogadást a Szolgáltató elektronikus levél formájában küld meg az Megrendelő által megadott e-mail címre. Amennyiben a Szolgáltató visszaigazolásának tartalma eltér az Megrendelő megrendelésétől, úgy az új ajánlatnak minősül. Eltérő tartalmú visszaigazolás (új ajánlat) esetén az Megrendelőnek 48 óra áll rendelkezésére annak eldöntésére, hogy a Szolgáltató ajánlatára elfogadó nyilatkozatot tegyen, elektronikus levél formájában. Amennyiben az Megrendelő 48 óra alatt nyilatkozatot nem tesz, úgy a Felek között szerződés nem jön létre.A Felek között a fentiek szerint létrejött szerződés magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 hónapig őrzi.

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés rögzítésének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a szállító ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az ACE-IMPORT Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy az árváltoztatás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árváltoztatás a Szolgáltató által már visszaigazolt megrendeléssel létrejött szerződésben meghatározott termékek vételárát, nem érinti, a vételár ebben az esetben a szerződés létrejöttével rögzül. Ennek megfelelően a szerződés létrejöttét követő árváltoztatásra sem a Szolgáltató sem a Megrendelő nem hivatkozhat. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére téves ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, melyet a megrendelés visszaigazolása során jelez. A megrendelés visszaigazolásában a szolgáltató felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő eldöntheti, hogy megrendelését fenntartja-e vagy elállhat vásárlási szándékától. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Megrendelőtől és csak akkor fogadja el, ha az Megrendelő a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Megrendelő valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A megrendelő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

6. Rendelés lépéseinek bemutatása

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a vásárlás folytatása gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A törlés gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a kosár frissítése gombot.
  3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  4. Megrendelés
  5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
  6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
  7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
  8. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk!

7. A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei

  • A megrendelt termék kifizetése történhet:
  • személyes átvétel esetén készpénzben
  • házhoz szállítás esetén a termékek átvételekor a futárnak készpénzben

8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

A megrendelt termékek szállítási költséggel növelt ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot a kézbesítéskor, a futár jelenlétében bontsa ki, majd a benne lévő termékek épségét gondosan ellenőrizze. Bármely sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól. Jegyzőkönyv megléte mellett áll módunkban érvényesíteni kárigényünket a szállítmányozó cég felé, ezért ennek hiányában nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

Webáruházunk megrendeléseit a  Trans-o-Flex  futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat sikertelen kézbesítés esetén telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot.
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

9. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

Magyarország területén 20.000,-Ft  bruttó rendelési érték alatt a házhoz szállítás díja egységesen  990.-Ft (tartalmazza az áfát)

20.000,-Ft bruttó rendelési érték felett ingyenes a kiszállítás.

 A csomagolásért külön díjat nem számolunk fel.

10. Garanciális feltételek, teendők ismertetése

A garancia időtartama elektromos készülékek esetében 12 hónap.
Kozmetikai termékek esetében a terméken vagy csomagolásán találja meg a lejárati időt.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén.
Köszönjük, hogy termékünket választotta. A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 199. évi IV. törvény (a továbbiakban Ptk.) 248 §-ában foglaltakra figyelemmel, a 151/2003. (IX.22 ) Korm. rendelet szabályai szerinti jótállási kötelezettséget vállalunk a vásárlás napjától számított 12 hónapig.

A jótállási kötelezettség teljesítése a forgalmazót terheli. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti. A jótállás a fogyasztó a törvényből eredő jogát nem érinti. Fogyasztónak minősül: a gazdaság vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból ( Ptk 685. § d. pont) a forgalmazóval szerződést kötő személy. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni (a 49/2003. (Vil.30.) GKM rendelet 2. § -a)   Javasoljuk, hogy a termék megvásárlásakor kapott megfizetésre vonatkozó bizonylatot, jótállási jegyet a szavatossági igény (Ptk 305. § -311/A-ig, 685§ e. pont). 49/2003. (VII.30.) GKM rendít) érvényesítése érdekében is őrizze meg. A vásárló a jótállási igényét jótállási jeggyel érvényesítheti, a vásárláskor kiállított számla nem szükséges a jótálás érvényesítéséhez. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak az érvényes jótállási jegy alapján végezhet a feltüntetett javító szerviz. A jótállási jegyen történő bármilyen javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Ha a vásárló a termék rendeltetésszerű használata mellett bekövetkező meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a forgalmazó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Javasoljuk, hogy a termék használatba vétele előtt feltétlenül olvassa el és tanulmányozza a kezelési-használati utasítást. Gyártási, -összeszerelési hibából származó jótállási javítás iránti igényt a jótállási jegyen felsorolt javítószolgálatnál közvetlenül is lehet érvényesíteni. A gyártási hibás termék átvételének és kiadásának feltételei:
A használat során keletkezett szennyeződésektől megtisztított terméket szabad csak átadni.
A hibás alkatrész kicserélése esetén csak új alkatrész építhető be.
A szerviz köteles a hibás termék átvételekor átvételi elismervényt. vagy azzal egyenértékű sorszámozott garanciális munkalapot kiadni. Az átvételi elismervényen, a munkalapon a következő adatokat leli feltüntetni.

a.    A bejelentés és átvétel napját
b     A termék típus számát, megnevezését, gyártási számát
c     A termék általános állapotára utaló megállapításokat, a vásárló által bejelentett hibát vagy kifogást
d.    Az átvett tartozékok, okmányok jegyzékét
e.     A kijavítás várható időpontját
4.A gyártási eredetű hiba elhárítása után: a javítás módját, a beépített alkatrész cikkszámát, a javítás befejezésének időpontját a garanciális munkalapon rögzíteni kell.
5. A javítószolgálatnak törekednie kell arra, hogy a termék kijavítását 15 napon belül végezze el. Termékcsere esetén a hibás fogyasztási cikket és annak összes tartozékát, kezelési utasítását a szerviz veszi át. Törött, sérült, hiányzó tartozékok árát a vásárlónak kell megfizetnie.
6. A kijavított terméket kipróbálva, üzemképes állapotban kell kiadni. A jótállási jegy javító szelvényére a szerviz köteles beírni: a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, a hiba okát és a javítás módját, a megjavított termék visszaadásának időpontját, a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított- új határidejét.
A jótállási igény nem érvényesíthető:
a.   A termékhez kapott kezelési utasítástól eltérő használatra, átalakításra, helytelen tárolás és szállítási sérülés miatt a sérült részekre,
elemi kárra vagy egyéb nem gyártási eredetű hibára a jótállás nem vonatkozik
b.  Olyan hibára, amely az előírt rendszeres karbantartás hiánya miatt keletkezett.
c.   Szakszerűtlen javításból származó hibára, amelyet nem a kijelölt és javítással megbízott szerviz okozott.
d   A kopó alkatrészek természetes kopása, elhasználódása esetén
e.  A termék üzembe helyezését, karbantartását a szerviz külön költség felszámolása mellett végzi el.
f   A javítószolgálat nem kötelezhető a használati utasításban előirt karbantartások garanciában történö elvégzésére
g. Az eredetitől eltérő tartozékok csatlakoztatása által okozott  kárért
A jótállási jegy címjegyzékében történt változásokról a következő telefonszámon, faxon. e-mail cimen információt adunk és tájékoztatjuk a lakóhelyéhez legközelebb lévő új szerviz elérhetőségéről.

Az ACE-IMPORT Kft., mint importőr és forgalmazó minden felelősséget elhárít az előre nem látható, következmény jellegű, vagy különleges károkért. Minden garancia - beleértve az előzőeket, de azokra nem korlátozva - a megfelelő működési és piacra viteli garancia is, a vásárlás dátumától számított maximum 1 évre korlátozódik.
Az általunk értékesített készülékeket sorozatszám alapján tartjuk nyilván, így kérjük hiba bejelentéskor jelezze felénk a készülék sorozatszámát is.

A Magyar hatályos jogszabályok értelmében a termékek garanciális szervizpontra történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A garanciális  szervizelést követő visszajuttatás költségét cégünk vállalja, bármely magyarországi címre.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

11. Az elállási jog ismertetése

Elállás jogának rövid ismertetése:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
Az elállási jog fogyasztó és vállalkozás kapcsolatában érvényesíthető. Cégünk nagykereskedésként működik, melynek keretében kizárólag vállalkozásokat szolgál ki.Így vállalkozás - vállalkozás kapcsolat jön létre a vásárlás során. Ezen esetben nem érvényesíthető a fogyasztó - vállalkozás kapcsolatakor érvényes 8  napos elállási jog. Cégünk vásárló orientált filozófiája véget egyedi elbírálás alapján, nem zárkózunk el a 8 napos elállási jog gyakorlásától vállalkozás - vállalkozás vonatkozásában.
Higiéniai termékek, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!
Elállás jogának részletes ismertetése a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján.
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. §

(1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).
(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.
(3) A rendelet hatálya nem terjed ki: a) a pénzügyi szolgáltatási és a kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, a biztosítási és a biztosításközvetítői, a befektetési szolgáltatási és a kiegészítő befektetési szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos szerződésre, valamint az önkéntes kölcsönös biztosító pénztári és a nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződésre;

b) automatából történő értékesítésre;
c) nyilvános távbeszélő állomás igénybevétele útján a távbeszélő szolgáltatást nyújtó szervezettel kötött szerződésre;
d) az építési szerződésre;
e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
f) az árverésen kötött szerződésre.

(4) A mindennapi fogyasztásra szolgáló áruk rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésre kizárólag a 7. § (2)-(3) bekezdése, a 8-11. § alkalmazható, az utazási szerződésre és az ingatlanok időben megosztott használati jogának megszerzésére irányuló szerződésre pedig kizárólag a 9. § alkalmazható.
(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.


2. §

(1) A gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:

a) a gazdálkodó szervezet cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;
b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;
c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;
d) szükség szerint a szállítás költségéről;
e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
f) az elállás jogáról (4-5. §);
g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
h) az ajánlati kötöttség idejéről;
i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.


(2) A gazdálkodó szervezet az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.


3. §

(1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a

2. §

(1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.
(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:

a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. §

(3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;

b) a gazdálkodó szervezet azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;
c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;
d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.

(4) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.


4. §

(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.


5. §

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.


6. §

(1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a gazdálkodó szervezet által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.
(2) A fogyasztó a gazdálkodó szervezetnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a gazdálkodó szervezet előzetes megállapodásán alapul. A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

7. §

(1) A felek eltérő megállapodása hiányában a gazdálkodó szervezet a fogyasztótól kapott felszólítás kézhezvételétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
(2) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a gazdálkodó szervezetet nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a gazdálkodó szervezetet terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a gazdálkodó szervezet egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

8. §

(1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.


9. §

(1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.
(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a gazdálkodó szervezet a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.

10. §

A gazdálkodó szervezetet terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.

11. §

(1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.
(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.

12. §

(1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.
(2) E rendelet hatálybalépésével egyidejűleg a házaló kereskedésről szóló 44/1998. (III. 11.) Korm. rendelet 4. §-ának (1)-(2) bekezdésében a "nyolc napon belül" szövegrész helyébe a "nyolc munkanapon belül" szövegrész lép.
(3) Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.

12.Elállás jogának gyakorlásának a menetének ismertetése.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján a visszafizetés történhet személyesen is, illetve postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
Amennyiben a vásárló e-mailben vagy telefonon jelzi elállás szándékát és az a fent részletezett 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben megfogalmazottak szerint jogos, cégünk e-mailben vagy telefonon 24 órán belül jóváhagyja az elállási igényt, és e-mailben vagy telefonon tájékoztatja vásárlót az elállás menetéről.
Elállás esetén az összes tartozékot illetve a garancia levelet is vissza kell juttatni az eladóhoz.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
Higiéniai termékek, vitaminok,  kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!

 

13.Adatkezelési információk

Webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatkezelés során gyűjtött személy adatokat csak a szolgáltatás (adásvétel) teljesítéséhez (pl. postázás, számlázás) használjuk fel.

Az webáruház használata során az ACE-IMPORT Kft..részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban
az esetben amennyiben az az ACE-IMPORT Kft  alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk
kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
Ezen adatokat az ACE-IMPORT Kft  kizárólag jogilag hitelesen indokolt,és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az ACE-IMPORT Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az ACE-IMPORT Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@medicalbeauty.hu  e-mail címen.


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az ACE-IMPORT Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

14. Adatkezelési nyilatkozat

1. Bevezetés

A ACE-IMPORT Kft. (Székhely: 2310 Szigetszentmiklós Komáromi u. 59.) (a továbbiakban Szolgáltató), medicalbeauty.hu domain néven elérhető honlapjainak célja a cég ügyfelei számára történő bemutatkozás és a forgalmazott termékek értékesítése a webáruházon keresztül.

A medicalbeauty.hu címen működő szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő adatvédelmi irányelvek folyamatosan elérhetők a jelen  http://medicalbeauty.hu/adatkezelesi-nyilatkozatcímen.

Az adatok kezelésével összefüggésben a Szolgáltató, mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a honlapot igénybe vevő felhasználókat a honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Szolgáltató a rögzített személyes adatokat bizalmasan, az adatvédelmi jogszabályokkal és nemzetközi ajánlásokkal összhangban, a jelen nyilatkozatnak megfelelően kezeli. Szolgáltató elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja Az ACE-IMPORT Kft. ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A Szolgáltató a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A szolgáltató adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  1. 1992. évi LXIII. törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról (a továbbiakban Avtv., adatvédelmi törvény);
  2. 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.).

A medicalbeauty.hu honlap használatával Ön, mint felhasználó elfogadja jelen adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit.

A Szolgáltató jogosult jelen adatkezelési tájékoztatót a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a honlapon történő közzétételt követő első használat alkalmával válnak hatályossá a felhasználóval szemben.

Amennyiben olyan kérdése lenne, mely jelen adatkezelési tájékoztató alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg a info@medicalbeauty.hu e-mail címre és kollégánk megválaszolja kérdését.

2. Definíciók

  1. személyes adat: bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt - közvetlenül vagy közvetve - név, azonosító jel, illetőleg egy vagy több, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet;
  2. hozzájárulás: az érintett kívánságának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;
  3. tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;
  4. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;
  5. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így például gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása. Adatkezelésnek számít a fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése is;
  6. adattovábbítás: ha az adatot meghatározott harmadik személy számára hozzáférhetővé teszik;
  7. nyilvánosságra hozatal: ha az adatot bárki számára hozzáférhetővé teszik;
  8. adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;
  9. adatzárolás: az adatok továbbításának, megismerésének, nyilvánosságra hozatalának, átalakításának, megváltoztatásának, megsemmisítésének, törlésének, összekapcsolásának vagy összehangolásának és felhasználásának véglegesen vagy meghatározott időre történő lehetetlenné tétele;
  10. adatmegsemmisítés: az adatok vagy az azokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
  11. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől;
  12. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelő megbízásából személyes adatok feldolgozását végzi;
  13. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely vagy aki nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
  14. harmadik ország: minden olyan ország, amely nem tagja az Európai Gazdasági Térségnek.

 

3. A személyes adatok köre, az adatkezelés célja, jogcíme és időtartama

A Szolgáltató adatkezelése az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatok, a felhasználók lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontja, időtartama és helye vonatkozásában a 2001. évi CVIII. (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló) törvényen, egyéb személyes adatok vonatkozásában pedig önkéntes hozzájáruláson alapul. Az adatkezelés jogalapja az érintettek hozzájárulása.  A felhasználók a hozzájárulást a regisztrációval adják meg. 

3.1. Honlaplátogatók adatai

A szolgáltatások látogatása során a szolgáltató rögzíti a honlapra látogató felhasználók IP címét, a látogatás (kezdő és befejező) időpontját és a megtekintett oldal címét, valamint a felhasználó böngészőjének és operációs rendszerének típusát - technikai okból, valamint a felhasználói szokásokra vonatkozó statisztikák készítése céljából. Ezen adatok naplózását a rendszer folyamatosan végzi, de nem kapcsolja össze más, a regisztráció során vagy a felhasználás során megadott adatokkal. Az így nyert adatokhoz csak az adatkezelő fér hozzá. Az adatokat a szerver 2 hónapig tárolja.

A Szolgáltató a testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. cookie-t helyez el. A cookie (süti) a látogató szokásainak rögzítésére alkalmas. A cookie-t a felhasználó képes törölni saját számítógépéről, illetve beállíthatja böngészőjét, hogy a cookie-k alkalmazását tiltsa.

Az adatkezelő által naplózott adatok kezelése, valamint a cookie által gyűjtött felhasználói szokásokról gyűjtött információkból nyert adatok kezelése kizárólag statisztikai célt szolgál.

A szolgáltatások html kódja a szolgáltatótól független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmaz. Egy ilyen külső szerver segíti a honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független auditálását: a Google Analytics. A honlapon megjelenő hirdetések kiszolgálását külső szerver végzi (Google Adwords). Ezen adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak felvilágosítást nyújtani. Elérhetőségük: www.google.com/analytics, www.google.com/adwords.

3.2. Webáruház regisztráció

Az ACE-IMPORT Kft. medicalbeauty.hu honlapja vásárlásra csak regisztrált felhasználók által vehető igénybe.

Az ACE-IMPORT Kft. regisztrációkor a következő adatokat kell megadni: azonosító, e-mail cím, jelszó, név/cégnév, szállítási cím, telefonszám. Ezeket az adatokat a felhasználók és megrendelések azonosítása céljából kezeljük. Az e-mail ezen felül szükséges a megrendelések visszaigazolására és egyéb kapcsolattartásra is. Meg lehet adni ezeken felül külön a számlázási cím adatokat is. Az adatok a kiszállításhoz és számlázáshoz, valamint a kapcsolattartáshoz szükségesek.

Az adatok a webáruházba való  belépés után a Saját adatok menüpontban módosítható.

Az adatokat kérelemre, illetve 3 év inaktivitás után törli a szolgáltató a rendszeréből. Kivételt képeznek ez alól az adattovábbításra is kerülő, bizonylatokon szereplő név, cím, szállítási cím, telefonszám adatok. Ezeket az adatokat az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 47. § alapján a megrendelést követő ötödik év végéig őrzi meg az adatkezelő. A megadott adatok törlését a info@medicalbeauty.hu kapcsolati lehetőségeinken lehet kérni.

Megrendelés esetén a megadott név, cím, szállítási cím és telefonszám adatokat, a megrendelés adataival együtt a Szolgáltató a következő adatkezelők felé továbbítja:

  • Trans o Flex Hungary kft. 1239 Budapest, Európa út 12. BILK Logisztikai Központ L1 épület – a kiszállítás teljesítése céljából, amennyiben a futárszolgálat igénybe vételét kéri a felhasználó;
  • A Szolgáltató megbízott könyvelője – a könyvelési feladatok elvégzése céljából;
  • A Szolgáltató megbízott könyvvizsgálója – könyvvizsgálói feladatának ellátása céljából, a gazdasági társaságokról szóló 2006. évi IV. törvény 43. § alapján.

Tekintettel arra, hogy a webáruház regisztrációval és a webáruház használatával összefüggő adatkezelést a Szolgáltató az adatvédelmi biztos nyilvántartásába bejelentette, tájékoztatjuk, hogy a webáruház használatával összefüggő adatkezelés nyilvántartási száma: * feltöltés alatt *

3.3. Hírlevél

Az átlagosan havi, két havirendszerességgel kiküldött elektronikus hírlevélre lehetőség van feliratkozni a webáruházban.

A hírlevelekről a levelek alján található hivatkozásra kattintva lehet leiratkozni, illetve e-mailben lehet kérni a info@medicalbeauty.hu címen.

3.4. Kapcsolat

Amennyiben szolgáltatásaink igénybevétele során kérdése, problémája van, az 5. pontban közölt kapcsolati elérhetőségeken éri el a Szolgáltatót.

A Szolgáltató a beérkezett leveleket, a küldő nevével és e-mail címével, valamint más, önként megadott személyes adatával együtt, az ügy elintézésétől számított legfeljebb 1év elteltével törli.

3.5. Tartalom és információ megosztás

Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy a szolgáltató - mint az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szerinti tárhelyszolgáltató - a felhasználók által megadott és a szolgáltató által csak tárolt tartalomért nem felel. Különösen igaz ez a személyes adatokat (pl. arcképmás, hang) is tartalmazó dokumentumok nyilvánosságra hozatalára, vagy azokkal kapcsolatos más adatkezelési műveletekre, mely adatkezelésekhez az érintett előzetes hozzájárulása szükséges. A hozzájárulás beszerzése a felhasználók, mint tartalomszolgáltatók feladata, akik felelősek a hozzáférhetővé tett tartalomért. A Szolgáltató - a fenti rendelkezésekre is tekintettel - kizár minden felelősséget a szolgáltatása igénybevétele során a felhasználók által elhelyezett tartalom jogszerűségéért (pl. fénykép), valóságnak való megfeleléséért (pl. apróhirdetés).

Fontosnak tartjuk tájékoztatni felhasználóinkat, hogy az általuk megadott személyes adatok, kapcsolatrendszerükre utaló információk olyan értékes adatok, amelyekkel egyesek visszaélhetnek.

Amennyiben valamely felhasználó profilját törli, vagy törlésre kerül, hozzáférhetővé tett tartalma is törlésre kerül.

3.6. Egyéb adatkezelések

Tájékoztatjuk a felhasználókat, hogy a bíróság, az ügyész és a nyomozó hatóság tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre bocsátása végett megkeresheti a Szolgáltatót (a büntetőeljárásról szóló 1998. évi XIX. törvény 71. §). A szolgáltató a hatóságok részére - amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte - személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.

4. A személyes adatok tárolásának módja, az adatkezelés biztonsága

A Szolgáltató a honlappal kapcsolatos személyes adatkezeléseket elsősorban a telephelyén végzi. Adathordozói a Szolgáltató telephelyén és a Szolgáltató tárhelyét biztosító partnerénél találhatók. Az adatkezelő a személyes adatokat 24 órás őrzéssel védett, dedikált szerveren tárolja.

A Szolgáltató a személyes adatok kezeléséhez a szolgáltatás nyújtása során alkalmazott informatikai eszközöket úgy választja meg és üzemelteti, hogy a kezelt adat:

  • az arra feljogosítottak számára hozzáférhető (rendelkezésre állás);
  • hitelessége és hitelesítése biztosított (adatkezelés hitelessége);
  • változatlansága igazolható (adatintegritás);
  • a jogosulatlan hozzáférés ellen védett (adat bizalmassága)

legyen.

A Szolgáltató olyan műszaki, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatkezelés biztonságának védelméről, amely az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.

A Szolgáltató az adatkezelés során megőrzi

  • a titkosságot: megvédi az információt, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;
  • a sértetlenséget: megvédi az információnak és a feldolgozás módszerének a pontosságát és teljességét;
  • a rendelkezésre állást: gondoskodik arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt információhoz, és rendelkezésre álljanak az ezzel kapcsolatos eszközök.

5. Az adatkezelő adatai, elérhetősége

Szolgáltató neve: Tárhely.EU. Kft.

Székhelye: 1144 Budapest, Ormánság u. 4.

Cégjegyzékszám: 01-09-909968

Adószám: 14571332-2-42

 

A szolgáltató belső adatvédelmi felelőse

Neve: Kárpáti Zoltán

Beosztása: ügyvezető

Elérhetőségei:

tel: 06-1-789-2-789

fax: 06-1-789-3-789

e-mail:iroda@tarhely.eu

A Webáruház üzemeltetője

Üzemeltető:

ACE-IMPORT Kft.

Képviselő/Webáruház vezető:

Nagy Klára ügyfélszolgálat vezető

Adószám:

14384048-2-13

Cégjegyzékszám:

13-09-121359

Adatnyilvántartási azonosító:

*feltöltés alatt*

Székhely:

2310 Szigetszentmiklós Komáromi u. 59/a

Üzenetküldés (helpdesk):

info@medicalbeauty.hu

Panaszügyintézés:

info@medicalbeauty.hu

Ügyfélszolgálat:

info@medicalbeauty.hu

 

6. Felhasználók jogai, jogorvoslati lehetőségei

Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését a regisztrációnál jelzett módon, illetve szolgáltató ügyfélszolgálata útján a info@medicalbeauty.hu e-mail címen.

Az érintett felhasználó kérelmére a Szolgáltató, mint adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt, illetőleg az általa megbízott feldolgozó által feldolgozott adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást. E tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben a szolgáltató költségtérítést állapít meg.

A Szolgáltató a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte. A felhasználó bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését kérni. A Szolgáltató a helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett felhasználó jogos érdekét nem sérti.

A felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha

  • a személyes adatok kezelése (továbbítása) kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el;
  • a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik;
  • a tiltakozás jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.

A Szolgáltató - az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével - a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Amennyiben az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

A Szolgáltató az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, illetőleg a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.

A Szolgáltató az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt megtéríti. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

Nem kell megtéríteni a kárt annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

A felhasználó a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény, valamint a Polgári törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, jogainak érvényesítése érdekében továbbá az adatvédelmi biztoshoz fordulhat.

A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Az adatvédelmi biztos az alábbi elérhetőségeken keresztül kereshető meg:

Név: Adatvédelmi Biztos Hivatala
Székhely: 1051 Budapest, Nádor u. 22.
Postacím: 1387 Budapest, Pf.: 40.
Telefon: 06.1.475.7186, 475.7100
Telefax: 06.1.269.3541
E-mail: adatved@obh.hu